Tuesday 19 November 2013

Guinness Book of Records sebagai pemilik pinggang terkecil di dunia

BERLIN- Seorang wanita bernama Michele Koebke mencuba memecahkan rekod Guinness Book of Records sebagai pemilik pinggang terkecil di dunia. Untuk memperoleh hasil yang maksimum beliau selalu memakai korset setiap hari selama tiga tahun.
Koebke adalah penggemar gaya abad ke-19, dimana para wanita pada zaman itu banyak yang mengenakan korset ketat untuk mengecilkan pinggang mereka.

Wanita berusia 24 tahun ini memulai memakai korset ketat sejak 2009. Ia berharap akan memecahkan rekod baru untuk pinggang terkecil di dunia.
Selama tiga tahun ini Koebke berhasil mengecilkan pinggangnya dari 64 cm sampai 54 cm. Wanita asal Berlin, Jerman ini juga berharap bisa mengalahkan wanita dengan pinggang terkecil, Cathie Jung, yang memiliki lingkar pinggang 34 cm.





Perempuan asal Berlin, Jerman ini berhasil mengecilkan ukuran pinggang dari 64 cm menjadi 40 cm hanya dengan menggunakan korset setiap hari.




Ukuran pinggang Kobke saat ini hanya selisih sedikit dengan pemegang rekor pinggang terekecil di dunia, Cathie Jung. Perempuan asal Amerika Serikat (AS) ini memiliki ukuran pinggang 38 cm. Meski bentuk pinggang Kobke terlihat aneh, namun ia yakin dirinya memiliki bentuk tubuh perempuan yang paling sempurna.



Tapi kalau dilihat memang bentuk badannya agak aneh kan. Ini disebabkan cara pemakaian korset yang tidak betul dan tidak sihat. Lain perkataanya adalah corset abuse.Just joking... whatever it is she got the record =)

BUT 

dengan memakai full set premium beautiful boleh mengelakkan hal in berlaku. 

Sekarang anda tidak perlu lagi memikirkan masalah untuk mendapatkan size badan yang ideal. Dengan hanya memakai korset anda dapat memiliki contour badan yang ideal. 




Full set of PREMIUM BEAUTIFUL :
==============================
1. LONG BRA
2. WAIST NIPPER/BENGKUNG
3. LONG GIRDLE



masih kurang yakin dengan korset boleh menghasilkan bentuk badan yang ideal, get free consultant for further detail.



FREE CONSULTANT 
FREE TRIAL
--------------------------------------------------
www.missyatie88@blogspot.com / 019-234-6911
---------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment