Monday 22 July 2013

Frequent question about Premium Beautiful


Antara soalan2 yang femes danselau ditanya before my customer decide nak mmbeli Premium Beautiful Corset:-

Q: Apa bezanye Premium Beautiful dengan korset-korset yang lain?
A: Selain daripada mendapat pengikhtirafan SUPERBRAND dan ada Lifetime Warranty, material PB juga berkualiti tinggi (Akwatek and akwayde)  dilengkapi dengan F.I.R. dan boleh meregang hi ngga 360 darjah dimana sesuai untuk semua aktiviti harian seperti senaman seperti jogging, yoga dan sebagainya

Q: Boleh ke kalau saya nak pakai Long Girdle sahaja?

A: Selalunya kita galak kan pakai whole set kerana kesan pemakaian salah satu contohnya pemakaian Long Girdle akan menolak lelemak ke atas yang mana end up having a muffin top.. Xcantik la mcm tu kan?


Q: Rasa selesa ke pakai PB ni seharian?

A: Sangat2 selesa. tapi kita kena pastikan saiz yang dibeli tu betul agar kita berasa lebih selesa. Sebab tu penting untuk beli dari dealer yang betul. Actually, PB material yang mempunyi sifat thermo regulator yang mana material dari Akwatek dan akwadyne yang fungsinye bertindak untuk memanaskan badan kita dalam keadaan sejuk dan menyejukkan badan kita dalam 
keadaan panas.

Q: Dalam sehari berapa lama kena pakai?
A: At least 8 jam sehari dan untuk kesan yang bagus, seelok-eloknye amalkan meminum 8 gelas air sehari. Serta lebih banyak calori yang dapat dibakar.

Q: Payment macam mana?
A: mudah saja, 1. CASH, 2. credit card 3.installment 

Q: Kalau duduk jauh macam mana pulak postage & shipping?
A: For KL & selangor, kita akan menghantar sendiri kepada pelangan kerana kita boleh mengenali customer dan juga bagi personal consultation to them, but for lain-lain negeri dan Oversea kita akan guna courier service or any courier service yang my customer preferred. Good news is all my first time  customer get FREE POSTAGE


Q: Orang yang nak kurus je ke boleh beli PB?
A: Orang yang kurus pun boleh pakai since PB ni dicipta 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan. Yang mana orang kurus lebih cenderung untuk dapat slip disc dan bongkok. Selain dari tu bentuk badan juga akan lebih terbentuk dari sebelum ini.

Q: Saya bersalin secara C-sect and Breastfeed boleh ke pakai PB?
A: Mummy yang baru bersalin (Normal / C-cest) memang sangat-sangat digalakkan untuk pakai PB ni bagi mendapatkan balik bentuk badan sebelum mengandung.
-       Untuk yang bersalin C-sect, PB boleh dipakai bila luka dah sembuh.
-       Untuk breastfeed mommy, Long Bra PB memang ‘mummy’s friendly’ sangat senang dan selesa.

Q: Kenapa Premium Beautiful ada Lifetime Warranty?

A: Satu-satunya korset yang cover product defects seperti koyak, cangkuk tercabut, patah dan sebagainya seumur hidup. Tak rugi kerana beli sekali seumur hidup sahaja dan resut yang dapat memang berbaloi-baloi!!






No comments:

Post a Comment