Friday 5 July 2013

LOOK MORE GORGEOUS WITH PREMIUM BEAUTIFUL AND STAY HEALTHY

Rasanya ramai yang dah tahu tentang kebaikan dan keistimewaan PB kan. Hurm anyway yati just nak berkongsi serta untuk refreshment diri sebenarnya tEntang PB ni.~lalala

Ok let's started with the BRAND 1st. It is a SUPERBRANDS product awarded by Majlis Superbrand Malaysia. Maknanya pengguna-pengguna  mengiktiraf Premium Beautiful product yang sangat berkualiti tinggi dan terlaris di pasaran.






Kalau kita lihat dari segi penciptaannya dan material yang digunakan dalam pemprosesan PB:


1.  kain yang digunakan adalah kain jenis Fabrik Akwatek dan Aquadyne yg selalunya di gunakan untuk baju angkasawan dan juga Skuba Diver. Kain ini berfungsi sebagai thermal regulation depends on our body'S temperature.





2. F.I.R. - Far InfraRed Rays

Apakah F.I.R ? FIR adalah sinar gelombang eletromagnet yang selamat pada manusia. Gelombang in mampu untuk mengembalikan keseimbangan fungsi badan kita dan melancarkan peredaran salur darah.  Ia juga dapat Penghantaran nutrien dan pembuangan toksin lebih efisyen. Malah dapat membina lebih banyak tenaga untuk kita menjadi lebih Cerdas, Sihat, Cantik dan Gorgeous. 




Antara perbezaan sebelum dan selepas FIR



Kalau dilihat bahagian merah semakin bertambah selepas 35minutes bila terkena FIR. Bahagian merah ini  berrmaksud perjalanan darah dan fungsi badan semakin bertambah baik.


Selain dari rekaannya, antara kelebihan yang boleh kita dapat dari PB:


So, masih menunggu lagi untuk memilikinya? Segera dapatkan 1set PB dan rasai kehebatannya. Yati dah ad, anda bila lagi???


* FREE TRIAL PB pon boleh,no hidden charges :) FREE CONSULTATION, pm yati; 0192346911


@missyatie88 , #glampreneur , #greenleaderacademymalaysia , #pb, # bussinessonline , #fir , #superbrand

No comments:

Post a Comment